Tuesday, April 9, 2013







        hahahah....jeng...jeng....ini lagi satu kisah memalukan aku masa sem 2 dulu...hahahah....

ini adalah salah satu makanan kegemaran aku,tapi xleh makan selalu sebab nanti darah tinggi...tapi kalau dah xtahan sangat,aku bedal je....di kampung aku sungai petani ada satu tempat yang buat hidangan ni sangat sedap dan murah....dah la banyak,murah sedap lak tu...apa lagi....serrrrrbuuuuuuuu.....tapi bila aku dah masuk kolej dan seingat aku masa tu sem 2 aku tido ptg,termimpi la plak sup gearbox ni....aku punya hirup lah,sampai bunyi sruppp....srupppp....tetiba aku tersedar....rupanya aku srupppp....sruuppppp air liur aku je...hahahah...ya allah malunya,nasiblah roomate xde...sbb dorang ade kelas petang masa hari kejadian tu...hahahaha....itulah,jauh dari kampung....makanan dan cara kehidupan jauh berbeza...tapi kampung tetap dihati......

No comments:

Post a Comment