Powered By Blogger

Thursday, March 17, 2011

rahmah persona algebra...


aku tak penah terfikir selama ni untuk mencari sahabat yang boleh di buat tempat untuk berkongsi suka dan duka....but pertemuan di kafe lah berputik dan bermulanya persahabatan kami..aku seperti orang lain juga yang ingin berkawan,semakin hari semakin serasi kami dalam berkawan.tapi pertemuan bersemika dah hampir tamat disebabkan persona algebra dah hampir ke penghujung pengajiannnya di semenanjung ni....tapi aku pasti dan yakin,persahabat kami xkan terhenti di sini...untuk persona algebra,kau lah sahabat aku yang bukan dari semenanjung yang paling best .....aku tak sangka dlm kesibukan kota sekarang ini masih ada insan yang sebaik persona algebra....bila aku lepak dengan dia,aku rasa macam masa tu bergerak pantas....rasa mcm nak panggil doremon je suruh hentikan masa sekejap....heheheheh...tapi semua tu ilusi semata2....mana ujudnya doremon....papehal pun,jadikan lah date kita di tepi pantai robina n nasi kandar subaidah pd 17march itu adalah kenangan terindah buat kita.....mah...kau kuatkanlah dan rapatkanlah balik persahabatan kau dengan dia mah....dia sbnarnya xmampu berdiri tegak sorang diri....dia cuma mampu berdiri sahaja..dan bukan berdiri tegak mah.....

1 comment: